GROEPSLESSEN

Groepslessen

The Gym Huissen heeft een divers aanbod groepslessen die meerdere malen per week gegeven worden. Lees hieronder wat de trainingen precies inhouden. Er zit vast iets voor je tussen. Train je liever alleen dan is Personal Training wellicht iets voor jou. Mocht je last hebben van een blessure dan denken wij graag even met je mee. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

CROSS

GYM

gradient-divider

Cross Gym is een groepsles gericht op het verbeteren van je conditie, kracht en co├Ârdinatie. Met onder andere kettlebells, TRX banden, touwen, barbells, dumbells, elastieken en je eigen lichaamsgewicht werk je aan een sterker lichaam. Er wordt getraind met basisoefeningen zoals squats, lunges, deadlifts en push ups maar er zitten ook conditionele aspecten in zoals; joggen, jumping jacks en box jumps. Cross Gym is hierdoor een mix van Fitness, Bootcamp en Crossfit. De training is op eigen niveau uit te voeren waardoor (bijna) iedereen kan deelnemen.

Duur van de training is 55 minuten.

BOXING

GYM

gradient-divider

Tijdens de Boxing Gym werk je op een bokszak aan je algehele fitheid waarbij snelkracht, co├Ârdinatie en uithoudingsvermogen centraal staan. Boxing Gym zorgt voor een hoge vetverbranding, zelfvertrouwen en een betere weerbaarheid doordat je de basisprincipes van stoten en trappen aangeleerd krijgt. Je stoot en trapt alleen op de bokszak. Niet tegen elkaar. Tijdens de training word je gemotiveerd om het uiterste uit jezelf te halen waarbij een eigen tempo bepaald kan worden. De core spieren (buik en onderrug) worden ook zeker niet vergeten tijdens de training.

Duur van de training is 55 minuten.

POWER

GYM

gradient-divider

Power Gym is een groepsles waarbij je traint op kracht om een strakker lichaam te krijgen. Bankdrukken, squatten, deadlifts, dippen, chinnen en lunges zijn veelvoorkomende oefeningen. De training is voor vrouwen en mannen. Het is geen bodybuilding training, maar een training gericht op het strakker en getoonder maken van het lichaam. Omdat je een maand lang volgens een vast schema werkt en er altijd een trainer aanwezig is om je te begeleiden, werk je heel gericht aan vooruitgang en dat zal dan ook zeker te zien zijn in de spiegel. Voor deze training is enige ervaring met de techniek vereist. Wanneer je nog nooit een krachttraining hebt gevolgd is het aan te raden eerst enkele lessen Cross Gym of Circuit Gym bij ons te volgen voordat je aan de Power Gym gaat deelnemen.

Duur van de training is 55 minuten.

BALANCE

GYM

gradient-divider

Balance Gym is de groepsles voor een krachtig en lenig lichaam. Bouw kracht op en werk aan je flexibiliteit met deze low impact les. Balance Gym combineert het beste van Poweryoga en Pilates. Je zal al snel merken dat je flexibiliteit en kracht worden vergroot. Met name de core, benen en billen zullen flink worden aangepast. De Balance Gym wordt gegeven op blote voeten of op je sokken. Ook voor sporters zonder ervaring met Poweryoga of Pilates is deze les goed te volgen.

Duur van de training is 55 minuten.

BBB

GYM

gradient-divider

Deze work-out staat geheel in het teken van drie grote spiergroepen, de Buik, Billen en Benen. Tijdens de BBB Gym worden deze lichaamsdelen extra aangepakt door speciale spierverstevigende oefeningen met eventueel behulp van dynabands en gewichtjes. Het is een leuke en gecombineerde les van krachttraining, hit trainingen en conditietraining. Je zal merken dat je BBB spieren strakker en sterker worden.

Duur van de training is 55 minuten.

The Gym Huissen