GROEPSLESSEN

The Gym Huissen heeft een divers aanbod groepslessen die meerdere malen per week gegeven worden. Lees hieronder wat de trainingen precies inhouden. Er zit vast iets voor je tussen. Train je liever alleen dan is Personal Training wellicht iets voor jou. Mocht je last hebben van een blessure dan denken wij graag even met je mee. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

CROSS

GYM

gradient-divider

Cross Gym is een groepsles gericht op het verbeteren van je conditie, kracht en coördinatie. Met onder andere kettlebells, TRX banden, touwen, barbells, dumbells, elastieken en je eigen lichaamsgewicht werk je aan een sterker lichaam. Er wordt getraind met basisoefeningen zoals squats, lunges, deadlifts en push ups maar er zitten ook conditionele aspecten in zoals; joggen, jumping jacks en box jumps. Cross Gym is hierdoor een mix van Fitness, Bootcamp en Crossfit. De training is op eigen niveau uit te voeren waardoor (bijna) iedereen kan deelnemen.

Duur van de training is 55 minuten.

BOXING

GYM

gradient-divider

Tijdens de Boxing Gym werk je op een bokszak aan je algehele fitheid waarbij snelkracht, coördinatie en uithoudingsvermogen centraal staan. Boxing Gym zorgt voor een hoge vetverbranding, zelfvertrouwen en een betere weerbaarheid doordat je de basisprincipes van stoten en trappen aangeleerd krijgt. Je stoot en trapt alleen op de bokszak. Niet tegen elkaar. Tijdens de training word je gemotiveerd om het uiterste uit jezelf te halen waarbij een eigen tempo bepaald kan worden. De core spieren (buik en onderrug) worden ook zeker niet vergeten tijdens de training.

Duur van de training is 55 minuten.

POWER

GYM

gradient-divider

Power Gym is een groepsles waarbij je traint op kracht om een strakker lichaam te krijgen. Bankdrukken, squatten, deadlifts, dippen, chinnen en lunges zijn veelvoorkomende oefeningen. De training is voor vrouwen en mannen. Het is geen bodybuilding training, maar een training gericht op het strakker en getoonder maken van het lichaam. Omdat je een maand lang volgens een vast schema werkt en er altijd een trainer aanwezig is om je te begeleiden, werk je heel gericht aan vooruitgang en dat zal dan ook zeker te zien zijn in de spiegel. Voor deze training is enige ervaring met de techniek vereist. Wanneer je nog nooit een krachttraining hebt gevolgd is het aan te raden eerst enkele lessen Cross Gym of Circuit Gym bij ons te volgen voordat je aan de Power Gym gaat deelnemen.

Duur van de training is 55 minuten.

CIRCUIT

GYM

gradient-divider

Tijdens het Circuit werk je 3 rondjes af van een aantal oefeningen. Elke oefening duurt 1 minuut en vervolgens is er 30 seconden wisselpauze. De oefeningen bestaan uit kracht- en conditieoefeningen. Omdat je alle oefeningen individueel afwerkt kun je deze training volledig op eigen niveau volgen. Er is een trainer aanwezig die de les begeleidt en waar nodig bijstuurt met de oefeningen en de uitvoering. Zelfs met blessures of een slechte conditie is deze training goed te doen. Ook voor sporters met een goede fysieke conditie is deze training, door het toepassen van het individuele niveau, nog steeds een uitdaging.

Duur van de training is 55 minuten.

OUTDOOR

GYM

gradient-divider

Outdoor Gym is een training waarbij je kracht, conditie, coördinatie en snelheid traint. Zoals de naam al doet vermoeden wordt alles tijdens de Outdoor Gym buiten gedaan. Lekker in de frisse lucht (Bootcamp 2.0). De training vindt plaats rond het pand van The Gym Huissen waardoor gebruik van sanitair en dergelijke mogelijk is. Bij extreem slecht weer wordt de training (deels) binnen gegeven.

Duur van de training is 55 minuten.

The Gym Huissen

volg The Gym Huissen